Στο 35% των περσινών πωλήσεων ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων με ανεπτυγμένο e-shop – Newsbeast


Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click on absent), αγγίζει το 70%, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Τα στοιχεία αυτά ανακοίνωσε σήμερα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σημειώνοντας ότι στην επιτυχία αυτή συνέτεινε καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν, καθώς σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.

«Με την εφαρμογή της “παράδοσης εκτός”, κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών», αναφέρει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου. Προσθέτει ακόμη ότι μία εβδομάδα μετά την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους.

Κορκίδης: Τρεις στους δέκα καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click on absent

Τρεις στους δέκα καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click absent, άλλοι τρεις στους δέκα σκέφτονται να ανταποκριθούν, ενώ οι τέσσερις στους δέκα δεν το προτιμούν.

Αυτό προκύπτει από τηλεφωνική έρευνα του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής, στην Περιφέρεια Αττικής κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της αγοράς με click on away.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΕΣΑ Βασίλη Κορκίδη, ο ημερήσιος τζίρος των μικρών, μεμονωμένων ή συνοικιακών μαγαζιών δεν ξεπερνά σύμφωνα με τη συντριπτική πλειοψηφία το 10% του αντίστοιχου περυσινού, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% των περυσινών 3,5 δισ. ευρώ και δύσκολο να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Επίσης πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δείχνει πως φέτος 7 στους 10 καταναλωτές θα περιορίσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους κατά 34%, με 3 στους 10 να μην κάνουν καθόλου αγορές ή το πολύ μέχρι 50 ευρώ, οι 2 στους 10 να κάνουν αγορές μέχρι 100 ευρώ, οι 3 στους 10 μέχρι 200 ευρώ και οι 2 στους 10 μέχρι 500 ευρώ.

«Τουλάχιστον το simply click away μας δίνει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε μέσα στα καταστήματα μας και να αυτοσχεδιάζουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κορκίδης. «Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους, ενώ άλλοι παρέχουν shipping and delivery κατ’ οίκον, ειδικά σε συνταξιούχους και άλλες ευπαθείς ομάδες καταναλωτών. Έτσι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευελιξία και την ταχύτητά μας, απέναντι στις καθυστερήσεις εκτέλεσης και παράδοσης παραγγελιών από μεγάλα οργανωμένα e-shops και εταιρίες courier, ώστε να εξυπηρετούμε αυθημερόν τους πελάτες μας. Πολλές μάλιστα τοπικές αγορές με την ενίσχυση των Επιμελητηρίων και των Εμπορικών Συλλόγων θα επιδιώξουν σε αυτή τη μάχη επιβίωσης, με “εξπρές καμπάνιες” ενημέρωσης και προβολής, να σώσουν ό,τι σώζεται με κάθε έξυπνο τρόπο. Η μεγαλύτερη βοήθεια πάντως προς τις μεμονωμένες εμπορικές επιχειρήσεις και τα συνοικιακά καταστήματα θα προέλθει από τις τελικές επιλογές και την προτίμηση των καταναλωτών».

Το click on absent, καταλήγει ο κ. Κορκίδης, είναι «παρηγοριά στον έμπορο», αλλά είναι κάτι. Είναι το μόνο όπλο στη μάχη της επιβίωσης και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε με κάθε τρόπο.





Supply backlink

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *