Blogger Tips – Tricks – Gadgets – Templates – Hacks

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΞΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ – DOWNLOAD FREE MOVIES WITH GREEK SUBTITLES



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


ΠΡΟΣΟΧΗ: (updated on 7/9/12)



σελίδες όπως αυτές που αναφέρονται παρακάτω ανοίγουν – κλείνουν – μεταφέρονται συνέχεια με αποτέλεσμα να

μην προλαβαίνουμε να διορθώνουμε τα παρακάτω links. 

για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε τη συνδρομή σου ώστε η παρούσα ανάρτηση να διατηρείται πάντα επίκαιρη και ανανεωμένη.

για αυτό ότι σελίδες ξέρεις για download γράψε τις με ένα σχόλιο από κάτω…







Διαγραφή Google plus 1 από τις Adsense Διαφημίσεις



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Καλησπέρα σας και καλό σας μήνα.



Σήμερα θα δείξουμε μια πολύ απλή διαδικασία που μπορούν να κάνουν όσοι έχουν διαφημίσεις adsense στον ιστότοπο τους, η οποία θα τους εξοικονομήσει αρκετά KB στη φόρτώση.



Γίνομαι πιο σαφής.

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πως στις διαφημίσεις adsense έχουν εισαχθεί τα κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης από το Google Plus όπως βλέπετε στη παραπάνω εικόνα. Αρκετοί μου ανέφεραν πως τους ενοχλεί (για αισθητικούς λόγους) και σκέφτηκα πως ίσως να ενοχλεί και τους αναγνώστες του bloggerTips.



Πριν δώσουμε τις οδηγίες θέλω να αναφερθώ στα πλεονεκτήματα της αφαίρεσης του κουμπίου. Ο καλύτερος λόγος για να το αφαιρέσετε, είναι επειδή μαζί με κάθε διαφήμιση φορτώνει εις τριπλούν, το άρχειο που εμφανίζει το +1. Αυτό λοιπόν το άρχειο έχει σε KB το μέγεθος που έχει μια αρκετά μεγάλη εικόνα συν του ότι προκαλεί στους περιηγητές (firefox , explorer, chrome κ.λ.π.) “πονοκέφαλο” καθώς οι ενέργειες που γίνονται μέσω εντολών javascript , για κάθε ένα από τα κουμπία είναι

πολλές.



Πάμε λοιπόν να δώσουμε μια ανάσα στο blog μας με 3 απλές κινήσεις.


  • 1) Μπαίνετε στη διαχείρηση του Adsense.
  • 2) Κλικάρετε στο πάνω μενού το “Αδειοδότηση και αποκλεισμός διαφημίσεων
  • 3) Κλικάρετε στο αριστερό μενού την επιλογή “Σύνθετες ρυθμίσεις
  • 4) Κλικάρετε το κουμπί που είναι δίπλα από το πράσσινο “ΝΙ”. Δηλαδή στη σειρά που γράφει “Προτίμηση κοινωνικών διαφημίσεων” μέχρι αυτό να γίνει κόκκινο και να γράψει δίπλα “Δεν επιτρέπεται η χρήση των λειτουργιών που σχετίζονται με τις επισημάνσεις με +1 και τους κοινωνικούς σχολιασμούς σε διαφημίσεις
  • 5) Εχετε τελειώσει, περιμένετε 3 με 4 λεπτά και κάντε ανανέωση στο ιστολόγιο σας.





Τα κουμπάκια θα έχουν εξαφανιστεί και το blog σας θα φορτώνει λιγό, αλλά αισθητά πιο γρήγορα. (Τώρα αν έχετε ένα πολύ αργό blog, πιθανόν να μη το καταλάβετε, εκεί πρέπει να κάνετε αρκετά κόλπα για γρηγορότερη φόρτωση)



Για όσους Μπερδεύτηκαν, μπορούν να δουν και την παρακάτω κατατοπιστική φωτογραφία και να βεβαιωθούν πως τα βήματα τους ήταν σωστά. (κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση)






Πηγή: bloggertips.gr





Copyrights: http://www.bloggertips.gr/




Ο Ιnternet Explorer 9 της Microsoft απειλεί Firefox και Chrome!



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Ο IE 9 (Internet Explorer) αποτελεί πια γεγονός!

Όπως πιθανώς θα ξέρετε πολλοί, εμένα η άποψή μου για τον IE ήταν κάκιστη.

Και δικαιολογημένα πιστεύω, γιατί μέχρι πρότινος δεν συγκρινόταν με τον Firefox ή τον Chrome.

Και εκεί που είχε πέσει πολύ μπροστά τους, έβγαλε τον IE 9, με τον οποίον θέλει να τους αποδείξει ότι παραμένει ακόμη υπολογίσιμη δύναμη.


FLASH:



Αξίζει να δείτε εδώ και τα αποτελέσματα μιας ψηφοφορίας που είχα διεξάγει τον περασμένο Νοέμβρη σχετικά με τους browsers!



Διατίθεται σε 40 γλώσσες, μεταξύ των οποίων και τα ελληνικά, είναι πολύ ταχύτερος και δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και στην ασφάλεια του χρήστη.



Ο IE9 ενδείκνυται για τα Windows 7 περισσότερο από κάθε άλλον browser, σύμφωνα με tanea.gr



Πιστεύω ότι αξίζει να τον δοκιμάσετε και μετά να αποφασίσετε αν σας καλύπτει περισσότερο από τους άλλους browsers.



Μπορείτε να τον κατεβάσετε δωρεάν πατώντας εδώ ή από το παρακάτω banner:














ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ:



«Ο νέος browser σχεδιάστηκε με στόχο αφενός να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των σύγχρονων χρηστών του Διαδικτύου για υψηλές ταχύτητες, ευκολία στη χρήση, ποιοτική εμφάνιση των ιστοσελίδων και αξιοπιστία, και αφετέρου να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες των PC, φέρνοντας τα ίδια τα sites στο “προσκήνιο”. Είμαστε σίγουροι ότι οι χρήστες θα απολαύσουν μια εντελώς διαφορετική και ανανεωμένη εμπειρία χρήσης του Διαδικτύου», δήλωσε η Κική Καρακατσάνη, Windows Client Marketing Manager της Microsoft Ελλάς.



«Σήμερα, το Διαδίκτυο μπορεί να “ξεκλειδώσει” τις δυνατότητες και τις επιδόσεις των καλύτερων PC μέσω των Windows και του Internet Explorer 9», τόνισε ο Dean Hachamovitch, αντιπρόεδρος του Windows Internet Explorer της Microsoft.



«Αυτό που ενδιαφέρει τους χρήστες είναι οι ιστοσελίδες, όχι ο browser. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Internet Explorer 9 αναπτύχθηκε με στόχο να δίνει στις ιστοσελίδες τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο browser είναι το “θέατρο’” και οι ιστοσελίδες που επισκέπτονται οι χρήστες είναι η ‘”παράσταση’“, και αυτό είναι που ο Internet Explorer 9 προβάλλει πολύ καλύτερα – τις αγαπημένες ιστοσελίδες των χρηστών», δήλωσε ο Ryan Gavin, Senior Director του Windows Internet Explorer της Microsoft.


Κατά τη συγγραφή της παραπάνω ανάρτησης, άκουγα το παρακάτω τραγούδι:














Copyrights: http://www.bloggertips.gr/




Το νέο περιβάλλον του Blogger (Blogger’s new User Interface)



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Καλησπέρα στους αναγνώστες του bloggertips.gr

Εδώ και δύο περίπου μήνες η Google ανακοίνωσε πως το νέο περιβάλλον (User Interface ή ‘UI’) του blogger είναι διαθέσιμο για όλους τους χρήστες του Blogger in Draft.



Με επίσημη ανακοίνωση της ίδιας της Google στις 31/8/2011 έγινε γνωστό πως το νέο UI είναι διαθέσιμο προς όλους τους χρήστες του blogger και είναι πολύ εύκολο να ενεργοποιηθεί, απλά κάνοντας κλικ στην επιλογή “Δοκιμάστε την ενημερωμένη διεπαφή του Blogger” στην αρχική σελίδα του blogger.




Οι υπεύθυνοι της Google για το blogger έκαναν πράγματι πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, αξιοποιώντας με το σωστό τρόπο τα σχόλια (Feedback) των χρηστών και των αναγνωστών των υπηρεσιών τους.



Ολόκληρο το περιβάλλον επανασχεδιάστηκε πλήρως από την αρχή, έγινε πιο εύχρηστο, λιτό, φιλικό, όμορφο και περιλαμβάνει νέες πρόσθετες επιλογές.



Πρόσβαση στις αναρτήσεις σας με ένα κλικ από όπου κι αν βρίσκεστε



Σε οποιοδήποτε σημείο του Πίνακα Ελέγχου κι αν βρίσκεστε, τρία είναι τα “μέρη” στα οποία μπορείτε να μεταφερθείτε ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο ανάλογο κουμπί από τα τρία κουμπιά που βρίσκονται πάνω αριστερά στην οθόνη:

1) Η αρχική σελίδα του blogger, όπου μπορείτε να διαχειριστείτε τα ιστολόγιά σας, 2) η σελίδα όπου γράφετε μια νέα ανάρτηση και 3) η σελίδα όπου μπορείτε να προβάλετε και να επεξεργαστείτε όλες τις αναρτήσεις σας.




Καλύτερη προβολή και διαχείριση των στατιστικών του ιστολογίου σας



Από την “Επισκόπηση” του νέου περιβάλλοντος μπορείτε να παρακολουθείτε στατιστικά για το blog σας με μια γρήγορη ματιά, όπως στατιστικά σχετικά με την επισκεψιμότητα, τα σχόλια, τους αναγνώστες κ.ά.

Επιπλέον υπάρχει μια λίστα με χρήσιμα βοηθήματα για να προσαρμοστείτε στο νέο περιβάλλον.

Περιλαμβάνει επίσης την επιλογή να ενημερώνεστε για τα νέα του blogger μέσω ενός Feed και, τέλος, υπάρχει μια κατηγορία με υψηλά αξιολογημένα ιστολόγια τα οποία πιθανώς να σας ενδιαφέρουν.




(Αν παρατηρήσετε κάποιο πρόβλημα ή δυσλειτουργία στο νέο περιβάλλον μπορείτε να ενημερώσετε τους υπεύθυνους κάνοντας κλικ στο “Αποστολή σχολίων” που βρίσκεται κάτω δεξιά στην οθόνη σας.)



Το νέο περιβάλλον του blogger είναι διαθέσιμο προς όλους τους χρήστες από τις 31/8/2011 σύμφωνα με ανακοίνωση της google.





Copyrights: http://www.bloggertips.gr/

Πηγή: Οι εικόνες ανήκουν στο http://buzz.blogger.com/




Post by Secra from Web in Greece




Facebook, Twitter και Google+1 buttons για share στα posts σας



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Καλησπέρα στους αναγνώστες του bloggertips.gr.



Πρώτο post για μένα σε αυτή τη σελίδα και το tip που θα σας δώσω έχει να κάνει με τα 2 δημοφιλέστερα social networks παγκοσμίως, Facebook & Twitter, και με την πρόσφατη λειτουργία που λάνσαρε η Google, το +1.

Είναι λοιπόν ένα gadget με το οποίο, προσθέτοντάς το στο blog σας, οι αναγνώστες σας θα μπορούν να κοινοποιήσουν την ανάρτησή σας είτε στα Facebook / Twitter είτε επισημαίνοντάς τη με +1, κάτι που θα σημαίνει πως τη βρήκαν “pretty cool” (that ‘s Google!).



Υπάρχουν άλλες δύο σχετικές αναρτήσεις εδώ και εδώ, αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό.



Η διαδικασία είναι η εξής:



1. Σύνδεση στο λογαριασμό blogger

2. Σχεδίαση

3. Επεξεργασία HTML

4. “Τικάρουμε” το “Επέκταση προτύπων γραφικών στοιχείων”

5. Με Ctrl + F αναζητούμε το “<data:post.body/>” και μετά από αυτό, δηλαδή ακριβώς από κάτω επικολλούμε τον παρακάτω κώδικα:




<!– Sharebox starts –>



<b:if cond=’data:blog.pageType == "item"’>

<div>

<br />

<script type=”text/javascript” src=”https://apis.google.com/js/plusone.js”>

  {lang: ‘el’}

</script>

<g:plusone size=”medium”></g:plusone>

<br />

<a href=’http://twitter.com/share’ rel=’nofollow’ class=’twitter-share-button’ expr:data-url=’data:post.url’ expr:data-text=’data:post.title’ data-count=’horizontal’ data-lang=’en’></a>

<b:if cond=’data:post.isFirstPost’>

<script type=”text/javascript” src=”http://platform.twitter.com/widgets.js”>

</script>

</b:if>

<br />

<a href=’http://www.facebook.com/sharer.php’ name=’fb_share’ type=’button_count’>Share</a><script src=’http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share’ type=’text/javascript’></script>

</div>

</b:if>



<!– Sharebox ends–>



6. Αποθήκευση προτύπου και είμαστε έτοιμοι!



Θα δείχνει κάπως έτσι: http://2.bp.blogspot.com/-5uL-uMkC0Ic/ThrjxSkpSMI/AAAAAAAAAlk/R9QvCam5zRo/12.jpg





Copyrights: http://www.bloggertips.gr/





Secra ‘s posts




Πως να βγαίνεις ψηλά στη Google



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Για την προώθηση της ιστοσελίδας σας θα σας πρότεινα και την περίπτωση SEO για υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης στα φυσικά αποτελέσματα της google.



Αν σας ενδιαφέρει να βγείτε πρώτοι στη google πληρώνοντας μόνο για τα αποτελέσματα (για οποιαδήποτε φράση-κλειδί) επισκεφτείτε το site με αναφορά Διαφήμιση στη google



– – – | – – – | – – –



Η αμοιβή τους ισχύει από τη στιγμή που η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα του google !!!



Νομίζω ότι είναι από τους μοναδικούς στην Ελλάδα που πληρώνονται κατόπιν εμφάνισης στα φυσικά (οργανικά αποτελέσματα).



Ζητάτε τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει να βγαίνετε ψηλά στη Google, κάνουν ανάλυση, κατόπιν κοστολόγηση και …η πρώτη σελίδα του Google παρουσιάζει την ιστοσελίδα σας.



Η μεγαλύτερη απόδειξη για τη δουλειά τους είναι η προώθηση της ίδιας της δικής τους ιστοσελίδας !!!



Κάντε αναζήτηση στη Google.gr με τις λέξεις κλειδιά:


διαφήμιση ιστοσελίδων, διαφήμιση ιστοσελίδας, πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης, προώθηση ιστοσελίδων, προώθηση ιστοσελίδας, σχεδίαση ιστοσελίδας, δημιουργία ιστοσελίδας, υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, υψηλή κατάταξη στη google, διαφήμιση στο ίντερνετ, αύξηση επισκεψιμότητας, αύξηση επισκεπτών ιστοσελίδας, αύξηση επισκεπτών από τη google, seo διαφήμιση



Φοβερό να μπορεί ένα site να πετυχαίνει τόσες πολλές πρωτιές σε τόσο δυνατα keywords.



Θα χαρώ πολύ να πείτε και τη δική σας εμπειρία σχετικά με εταιρείες που κάνουν προώθηση ιστοσελίδων στην Ελλάδα.



Διαφήμιση στο ίντερνετ



johnpatra




Μην ξεχάσετε να καταχωρήσετε το ιστολόγιό σας στις Μηχανές Αναζήτησης



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Καλημέρα. Σύμφωνα με τα στατιστικά, το 87% της κίνησης (traffic) στο internet, δημιουργείται από τις μηχανές αναζήτησης (search engines).

Εάν έχετε ένα σχετικά καινούργιο blog, το αμέσως επόμενο βήμα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να το καταχωρήσετε στις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης για να εξασφαλίσετε μια υψηλή θέση στην κατάταξη όσο το δυνατόν συντομότερα και να παράγετε κυκλοφορία από τις μηχανές αναζήτησης.



Ενώ είναι πιθανό ότι οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης κάποια στιγμή θα το βρουν το blog σας τελικά, γιατί να περιμένετε από τις μηχανές αναζήτησης για το πότε και αν αναζητήσουν την ιστοσελίδα σας/blog. Κάντε μόνοι σας την Υποβολή του blog σας σε μηχανές αναζήτησης, πριν το κάνουν αυτόματα.



Μερικες από τις πιο δημοφιλέστερες και μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης είναι : Google, Yahoo, MSN, κλπ. Μπορείτε να υποβάλετε ακόμη Feed URL σας ή Sitemap σε ορισμένες μηχανές αναζήτησης. Αλλά καλό είναι να βεβαιωθείτε πρώτα πριν από την υποβολή.

Η υποβολή του blog σας στις μηχανές αναζήτησης, θα τονώσει σημαντικά την κυκλοφορία του ιστολογίου σας. Δεν μπορεί να φέρει μεγάλο αριθμό επισκεπτών σε μια νύχτα, αλλά θα επιταχυνθεί η διαδικασία στην αύξηση του όγκου και βελτίωση της ποιότητας της κυκλοφορίας σε μια ιστοσελίδα από τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.



Κατάλογος των μηχανών αναζήτησης :



Παρακάτω αναφέρονται οι συνδέσεις από μερικές πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε να υποβάλετε το URL του blog σας σε αυτές τις μηχανές αναζήτησης δωρεάν.




Υπηρεσίες καταχώρισης :

Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο που προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες υποβολής ιστοχώρου στις μηχανές αναζήτησης. Ο κατάλογος των μηχανών αναζήτησης είναι σε μεγάλο βαθμό ίδιος.

Κάποια από αυτά προσφέροντα να καταχωρήσουν το URL σας σε περισσότερες από εκατό μηχανές αναζήτησης και προσφέρουν αρκετές υπηρεσίες παρακολούθησης .

Είναι ίσως ο πιο γρήγορος τρόπος να καταχωρίσετε το URL σας στις περισσότερες μηχανές αναζήτησης.





Το Facebook προκαλεί την Google: Νέα υπηρεσία facebook personal e-mail μορφής name@facebook.com



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Η Facebook Inc. εγκαινίασε μία νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες της γνωστής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης, ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού ενάντια στις εταιρείες Google Inc., Yahoo! Inc. και Microsoft Corp.



Η Facebook προσφέρει σε όλους τους χρήστες μία ηλεκτρονική διεύθυνση “@facebook.com” , δήλωσε εχθές στο Σαν Φρανσίσκο ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg. Η νέα υπηρεσία, εκτός από το παραδοσιακό ταχυδρομείο, θα περιλαμβάνει δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων κειμένου και instant messaging.



Με την προσθήκη του e-mail, η εταιρεία που έχει την έδρα της στο Palo Alto της Καλιφόρνια παρέχει μία εναλλακτική υπηρεσία ηλεκτρ. ταχυδρομείου απέναντι στο Gmail της Google, της πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης υπηρεσίας Web mail την τελευταία χρονιά. Αυξάνει επίσης την πίεση προς την Microsoft και Yahoo, που αμφότερες προσπαθούν με κάθε τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι ωστόσο προτιμούν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνονται και να επικοινωνούν με φίλους.



«Η νέα υπηρεσία δεν έχει σκοπό να «σκοτώσει» το e-mail», είπε ο  Zuckerberg. «Απεναντίας, ίσως καταφέρουμε να κάνουμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταλλάσσουν μηνύματα μία απλή, ζωντανή, άμεση προσωπική εμπειρία».



Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Gmail μετρούσε το Σεπτέμβριο 193,3 εκατομμύρια χρήστες, πετυχαίνοντας μία αύξηση 21% από την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία στατιστικής ComScore Inc. Οι χρήστες της Gmail ωστόσο δεν έχουν ακόμα ξεπεράσει σε αριθμό τους 361,7 εκατ. χρήστες της Microsoft Windows Live Hotmail ή τους αντίστοιχους 273,1 εκατ. της Yahoo. Και οι δύο αυτές υπηρεσίες το Σεπτέμβριο είδαν τους αριθμούς τών επισκεπτών τους να μειώνονται σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.



Μέσω της νέας παροχής του Facebook, οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους που θα εμφανίζονται ως μηνύματα κειμένου στο κινητό τους ή στο μέιλ τους ή ως instant messages, ανάλογα με τον τρόπο επικοινωνίας που επιλέγουν χρησιμοποιήσουν για κάθε έναν από τους φίλους τους. Έως τώρα, οι χρήστες λάμβαναν μηνύματα ειδοποίησης στο εξωτερικό τους μέιλ όταν ένας φίλος δημοσίευε μία φωτογραφία ή αναρτούσε ένα σχόλιο στο Facebook wall.



Βελτιωμένα φίλτρα



Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν τώρα να επισυνάπτουν κείμενα του Microsoft Office στα μηνύματα που αναρτούν στο κοινωνικό δίκτυο, ήταν η χθεσινή δήλωση της Microsoft σε ένα blog.



Το Facebook, η μεγαλύτερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, μπορεί να είναι σε θέση να φιλτράρει τα μηνύματα spam καλύτερα από κάθε άλλο ανταγωνιστή στον τομέα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δήλωσε σε μία συνέντευξή του ο Danny Sullivan, επικεφαλής της ιστοσελίδας Search Engine Land.



«Η ιδέα μιας λευκής λίστας από ανθρώπους που είναι απλά φίλοι σου – ακούγεται τέλεια», είπε ο Sullivan. «Κάτι τέτοιο θα πιέσει αρκετά την Google» να βελτιώσει το σύστημά αξιολόγησης των μηνυμάτων που είναι σημαντικά για τους χρήστες.



Εχτές, περίπου την ώρα της ανακοίνωσης της Facebook, η Gmail βίωσε μία σύντομη διακοπή λειτουργίας. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μέσα σε 10 λεπτά, είπε σε μέιλ της η αντιπρόσωπος τύπου της Google, Victoria Katsarou.



AOL Mail



Τον προηγούμενο μήνα η Yahoo έκανε κάποια βήματα προς το να κάνει την υπηρεσία της πιο ελκυστική για τους χρήστες του διαδικτύου που είναι «ερωτευμένοι» με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Εγκαινίασε μία νέα έκδοση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ενσωματώνει αναρτήσεις από το site Twitter Inc. και μεταφέρει πληροφορίες με μεγαλύτερη ταχύτητα. Η υπηρεσία, που βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση, βελτιώνει επίσης την αναζήτηση, την προστασία από spam καθώς και την προβολή φωτογραφιών.



Η AOL Inc., η πάλαι ποτέ ηγέτης στην αγορά υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανακοίνωσε εχθές αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στο δικό της δικτυακό χώρο.  Η νέα εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν εικόνες, χάρτες και άλλες επισυνάψεις που περιέχονται σε ένα μήνυμα σε ένα παράθυρο τύπου πάνελ στο πλάι της οθόνης. Η AOL ερχόταν πέμπτη στη σειρά κατά τη μέτρηση του Σεπτεμβρίου με 30.7 εκατ. χρήστες, έχοντας μείωση δηλαδή της τάξης του 18 τοις εκατό από πέρυσι.



«Το e-mail παραμένει μία από τις πιο καυτές εφαρμογές του ίντερνετ», δήλωσε ο Brad Garlinghouse, αντιπρόεδρος της AOL στον τομέα προϊόντων καταναλωτών, ο οποίος πριν τη μετάταξή του την περσινή χρονιά, διαχειριζόταν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Yahoo. «Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν εργαζόμαστε απλά στον τομέα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά σε αυτόν της επικοινωνίας».



Douglas MacMillan είναι μόνιμος συντάκτης της Bloomberg Businessweek στο San Francisco.



http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=1088124




Μηχανή Αναζήτησης με το όνομά σας ή και banner στα πιο διάσημα styles



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Από το http://www.funnylogo.info/create.asp μπορείτε να δείτε το username σας, στα πιο διάσημα styles διάφορων εταιριών ανα τον κόσμο. Οπότε είναι σαν να φτιάχνετε banner σας. Αλλά ο βασικός σκοπός του site δεν είναι να παίξετε με τα styles των εταιριών και να φτιάξετε bannerάκια, αλλά να βάλετε σαν αρχική σελίδα, την μηχανή ανάζητησης από το site αυτό. Για παράδειγμα να έχει ο καθένας ως αρχική σελίδα την μηχανή αναζήτησης με το δικό του λογότυπο. Όπως π.χ. είναι η http://funnylogo.info/engines/Google/Red/johnpatra.aspx



Όπως και να χει είναι ένα έξυπνο site και αξίζει να το δείτε.



Να μερικά που έφτιαξα για μένα:



Σε Google Style:




Σε Coca-Cola Style:




Σε Harry Potter Style:



Keep Blogging!

johnpatra




Βάλτε χρώμα στο Google search



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF



Έχετε βαρεθεί το μονότονο άσπρο φόντο της σελίδας αναζήτησης του Google;
Θέλεται μια ποιο όμορφη, γεμάτη χρώματα επιφάνεια της σελίδας;
Μήπως προτιμάτε ένα όμορφο τοπίο;
Ή μήπως θέλετε να βάλετε την “φάτσα” σας να σας …κοιτάει;
Μην ανησυχήτε. Υπάρχει λύση! Μας την προσφέρει η ίδια η Google!
Πηγαίνετε στην αρχική σελίδα του δημοφιλούς site.
Στην κάτω αριστερή πλευρά, γράφει “Αλλαγή εικόνας φόντου”.
Κάνουμε κλικ εκεί, και αυτομάτως οδηγούμαστε στη σελίδα επιλογής εικόνων.


Εδώ έχετε αρκετές επιλογές.
Μπορείτε να επιλέξετε εικόνα ή τοπίο από τις επιλογές “Δημόσια gallery” ή ακόμα ωραιότερα τοπία, καθώς και μονόχρωμο φόντο από το “Επιλογές του συντάκτη”.


Μία ακόμα επιλογή είναι οι εικόνες που ήδη έχετε ανεβάσει στο Picasa, και τέλος, (η καλύτερη επιλογή ποστεύω), να ανεβάσετε την δική σας φωτογραφία από τον υπολογιστή σας!


Αφού κάνετε την επιλογή σας, πατάτε το “Επιλέξτε”. Σε λίγα δευτερόλεπτα θα δείτε το αποτέλεσμα, που είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό.


Αν πάλι το βαρεθείτε, ή θελήσετε να αλλάξετε ξανά την εικόνα, πατήστε το “Κατάργηση εικόνας φόντου”, (πάλι κάτω αριστερά), και κάντε την διδικασία από την αρχή.

Αυτό ήταν. Δοκιμάστε το και είμαι σίγουρος ότι θα σας ενθουσιάσει!
Ekabitis




Να τι θα κάνετε για να μην χαθεί ποτέ το blog σας



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Η παρακάτω ανάρτηση έχει αναδημοσιευθεί από πολλά blogs.Εγώ την βρήκα από το πολύ καλό συναδελφικό και φιλικό blog ,που σας συστήνω να το επισκεπτείτε (αν δεν το έχετε κάνει μέχρι τώρα), το Locus Blogus.

Το πλήθος των blogs της μορφής blogspot.com μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, για να μην πούμε ώρα με την ώρα. Πολλά blogs έχουν δημιουργήθεί αποκλειστικά για λόγους spam, όμως τι συμβαίνει στην περίπτωση που το blog σας, έχει κλειδωθεί χωρίς προφανή λόγο; Δηλαδή, τι συμβαίνει στην περίπτωση που το blog σας δεν παραβιάζει τους όρους χρήσης της Google και παρόλα αυτά βρίσκεστε κλειδωμένοι;
Η Google μπορεί να κλειδώσει το blog σας αν διακινείται spam υλικό, υλικό malware ή οτιδήποτε αντίκειται στους Όρους Λειτουργίας και Χρήσης της Google. Ή πολύ απλά, κάποιοι μυστήριοι και κομπλεξικοί τύποι έχουν μαρκάρει το blog σας ως κακόβουλο χρησιμοποιώντας την επισήμανση που υπάρχει στην κορυφή του blog σας, με την πολύ γνωστή σε όλους μας Navbar. Πολλά αθώα blogs κλειδώθηκαν κατά αυτόν τον τρόπο. Η Google χωρίς να εξετάσει αν και κατά πόσο ένα blog είναι πραγματικά κακόβουλο, το κλειδώνει και εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο εκτός από το να περιμένουμε πότε θα το ξεκλειδώσει (αν το ξεκλειδώσει…)
Για παράδειγμα, έστω ότι έχουμε το blog sony.blogspot.com και μας το κλειδώνει η Google. Πρώτα από όλα δεν πρέπει να πανικοβληθούμε! Το blog δεν διαγράφηκε, απλώς απαγορεύτηκε η πρόσβαση στους αναγνώστες. Επίσης, δεν έχουμε τη δυνατότητα να αναρτήσουμε κανένα νέο κείμενο μέχρις ότου η Google το ελέγξει και αποφανθεί περί αυτού. Ναι, αλλά αυτό μπορεί να πάρει καιρό, οπότε ορίστε τα 5 βήματα που ακολουθούμε σε αυτήν την περίπτωση.

1) Πηγαίνουμε εδώ: http://draft.blogger.com και δημιουργούμε ένα νέο blog με τους παλιούς μας κωδικούς (ΝΑΙ, έχουμε πρόσβαση στο λογαριασμό μας ακόμη και αν μας κλείδωσαν το blog.) Ονομάζουμε το νέο blog tony.blogspot.com
2) Πηγαίνουμε: Ρυθμίσεις —> Εργαλεία ιστολογίου —> Εισαγωγή ιστολογίου —> Λήψη ιστολογίου. Σε αυτό το σημείο εισάγουμε το αντίγραφο ασφαλείας που είχαμε από το αρχικό μας blog. Δηλαδή εισάγουμε τις αναρτήσεις και τα σχόλια από το sony.blogspot.com στο tony.blogspot.com
3) Πηγαίνουμε στο κλειδωμένο sony.blogspot.com Ρυθμίσεις —> Δημοσίευση —> BlogSpot Διεύθυνση και εκεί αναγράφουμε π.χ. sony-new.blogspot.com
4) Πηγαίνουμε στο tony.blogspot.com Ρυθμίσεις —> Δημοσίευση —> BlogSpot Διεύθυνση και εκεί αναγράφουμε sony.blogspot.com
5) Αυτό ήταν. Το κλειδωμένο blog πλέον είναι προσβάσιμο και μπορούμε να αναρτήσουμε, να σχολιάσουμε και οτιδήποτε θα κάναμε υπό κανονικές συνθήκες.

Αυτό συμβαίνει γιατί όταν η Google κλειδώνει ένα blog, λαμβάνει υπόψιν της το ID του blog και όχι την διεύθυνση URL. Το blog ID είναι ένας μοναδικός αριθμός που αποδίδει η Google σε όλα τα blogs. Μπορούμε να δούμε αυτό το ID αν πάμε στον Πανόπτη και μετακινήσουμε το ποντίκι πάνω από τις Ρυθμίσεις. Τότε ο σύνδεσμος που κρύβεται σε εκείνο το σημείο θα είναι της μορφής http://blogger.com/blog-options-basic.g?blogID=XXXXXXXXXXXX
Χρησιμοποιήστε αυτό το κόλπο για καλό σκοπό και μόνο στην περίπτωση που έχετε πέσει θύματα ανεγκέφαλων ανθρώπων. Και ας ελπίσουμε ότι η Google στο μέλλον θα χειρίζεται διαφορετικά τα κλειδώματα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ανά τακτά διαστήματα να παίρνετε αντίγραφα ασφαλείας (back up) του κώδικα του ιστολογίου σας.




Παρακολούθηση ενός blog από το Twitter account



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Σήμερα έδειξαν πόσο καλή σχέση έχει το Twitter με την Google.
Από σήμερα μπορεί κάποιος να γίνει μέλος σε ένα blog (να το παρακολουθήσει μέσω του Google Friend Connect) από τον λογαρισμό του στο Twitter.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και για το Twitter διότι τα μέλη θα μπορούν να παρακολουθούν blogs μέσω του λογαριασμού τους (και όλοι ξέρουμε πόσο στενή σχέση έχει όλη η blogόσφαιρα με το Twitter) αλλά είναι εξίσου σημαντικό και για εμας τους bloggers διότι θα δούμε σίγουρα μια αύξηση των μελών της σελίδας μας.
Επίσης πολλοί είναι αυτοί που δεν έχουν google λογαριασμό και έχουν Twitter.

Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter (αν δεν έχετε περιμένετε και έρχεται ανάρτηση-περιγραφή του Twitter και τι ακριβώς είναι…) μπορείτε να με κάνετε follow στο twitter.com/johnpatrablog και θα σας κάνω κι εγώ.
Επίσης αν θέλετε παρακολουθήστε αυτό το blog και από το twitter account σας (ή και από τον google account σας)

Υπενθυμίζουμε ότι κάποιος μπορεί να γίνει και μέλος μιας σελίδας και από τα:
Yahoo,AIM,Netlog και Open ID.
Άντε να γίνει και το ίδιο με το Facebook και το Windows Live.




Google Trends: Μάθετε πόσο δημοφιλείς είναι οι λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF


Η Google Trends είναι μία από τις νέες υπηρεσίες που παρουσίασε πρόσφατα το Google και η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε πόσο δημοφιλείς είναι οι λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Τα στοιχεία που παρουσιάζονται, προέρχονται από την ανάλυση μέρους των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στο Google, γι αυτό η φράση που σας ενδιαφέρει θα πρέπει να ικανοποιεί κάποιο ελάχιστο αριθμό αναζητήσεων. Δυστυχώς οι περισσότερες από τις ελληνικές λέξεις που χρησιμοποίησα δεν φαίνεται να υπερβαίνουν το όριο αυτό.

Πως λειτουργεί η υπηρεσία
Ας δούμε λοιπόν ένα παράδειγμα χρησιμοποιώντας την λέξη κλειδί eurovision. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται το σχεδιάγραμμα με το πλήθος των αναζητήσεων για το χρονικό διάστημα που υπάρχουν στοιχεία. Πάνω στο σχεδιάγραμμα αυτό, το Google έχει τοποθετήσει ορισμένες σημειώσεις. Οι σημειώσεις αυτές αφορούν ειδήσεις που σχετίζονται με την φράση κλειδί και οι οποίες θεωρεί το Google ότι μπορεί να έχουν σχέση με την αύξηση στις αναζητήσεις που παρουσιάζεται σε εκείνες τις δεδομένες χρονικές στιγμές.

Κάτω ακριβώς από το σχεδιάγραμμα των αναζητήσεων, εμφανίζεται το σχεδιάγραμμα με την ροή των σχετικών ειδήσεων, όπως τουλάχιστον αυτή έχει καταγραφεί στην υπηρεσία Google News. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν ειδήσεις για την φράση κλειδί που σας ενδιαφέρει, το σχεδιάγραμμα αυτό δεν εμφανίζεται.

Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν οι πόλεις και οι γεωγραφικές περιοχές στις οποίες έχει πραγματοποιηθεί, αναλογικά, ο μεγαλύτερος αριθμός αναζητήσεων. Ο προσδιορισμός τόσο των πόλεων όσο και των ευρύτερων γεωγραφικών περιοχών γίνεται με βάση την ανάλυση της ip διεύθυνσης του χρήστη που πραγματοποιεί την αναζήτηση και είναι η μεθοδολογία την οποία χρησιμοποιεί γενικότερα το Google.

Πάνω και δεξιά στην οθόνη βρίσκονται δύο drop down menuς με τα οποία μπορείτε να περιορίσετε τα στοιχεία που παρουσιάζει η υπηρεσία ανάλογα με την χώρα και την χρονική περίοδο που σας ενδιαφέρει.

Eurovision - Google Trends

Κάνετε click εδώ για να δείτε την εικόνα σε μεγαλύτερο μέγεθος

Συγκρίνετε λέξεις – κλειδιά
Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία της υπηρεσίας Google Τrends είναι η δυνατότητα της ταυτόχρονης αναζήτησης δύο η περισσότερων λέξεων – κλειδιών. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να συγκρίνεται ποια είναι η περισσότερο δημοφιλής φράση από αυτές που σας ενδιαφέρουν. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να χωρίζετε τις λέξεις με κόμμα.

Στην αναζήτηση για τις λέξεις Vodafone και Cosmote ( με περιορισμό στα στοιχεία που αφορούν την Ελλάδα) η Vodafone φαίνεται να έχει ένα μικρό προβάδισμα σχεδόν σε ολόκληρο το χρονικό διάστημα που υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, με εξαίρεση του πρώτους μήνες του 2006.

Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό καθώς στη συγκεκριμένη περίοδο ξέσπασε το θέμα με τις τηλεφωνικές υποκλοπές. Πάντοτε τα γεγονότα που ενδιαφέρουν το κοινό οδηγούν σε αύξηση των σχετικών αναζητήσεων και αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να εκμεταλλευτούν οι εταιρίες.

Vodafone - Cosmote - Google Trends

Κάνετε click εδώ για να δείτε την εικόνα σε μεγαλύτερο μέγεθος

Η συμβολή μου στη διεθνή πολιτική σκηνή
Κλείνοντας, θα ήθελα να κάνω και μια πρόταση που αφορά τη διεθνή πολιτική σκηνή. Προτείνω λοιπόν στην κυβέρνηση της Αμερικής αλλά και στις υπόλοιπες κυβερνήσεις που συνεργάζονται με τους Αμερικανούς, να προσλάβουν την Jennifer Lopez για τις διαπραγματεύσεις στο θέμα των πυρηνικών. Γιατί να το κάνουν αυτό;
Δείτε αυτό το σχεδιάγραμμα και θα καταλάβετε……


από το http://www.searchenginemarketing.gr/blog/archives/67




Μετάφραση σε πραγματικό χρόνο απο το Google



Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF



ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Απο σήμερα οι μεταφράσεις στο Google Translate γίνονται με έναν νέο τρόπο, σε πραγματικό χρόνο. Καθώς εσείς πληκτρολογείτε εμφανίζεται αμέσως απο κάτω η μετάφραση όσων γράφετε. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην έχει ουσιαστική διαφορά αλά ειναι εντυπωσιακό.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO




Από το Troktiko